فروش ویژه درپوش سیلیکونی 6 عددی ظروف
بازار فایل
فروش ویژه درپوش سیلیکونی 6 عددی ظروف
پنج شنبه 17 آذر 1401 ساعت 5:40 | بازدید : 82 | نویسنده : بازار فایل | ( نظرات )

فروش ویژه درپوش سیلیکونی 6 عددی ظروف • • • • °°• فروش ویژه درپوش سیلیکونی عددی ظروف فروش ویژه درپوش سیلیکونی عددی ظروف › › درپوش سیلیکونی ظروف › › درپوش سیلیکونی ظروف بسته عددی تخفیف نظر ثبت شده تومان تومان درپوش سیلیکونی ظروف ، محصولی کاربردی جهت استفاده در آشپزخانه ها است این محصول از جنس سیلیکون نرم و در عین حال بسیار مقاوم تولید شده که انعطاف پذیری بالایی را دارد › › درپوشسیلیکونیدرپوش سیلیکونی ظروف عددی قیمت و خرید انواع درب سیلیکونی › › درپوشسیلیکونی درپوش سیلیکونی ظروف عددی ساخته شده از با کیفیت ترین مواد اولیه پلاستیکی با قابلیت انعطاف بالا از جنس سیلیکون می باشد علت استفاده از سیلیکون در این محصول ، خاصیت لاستیکی و منعطف بودن آن می باشد که برای قرار گیری بر روی انواع ظروف و مواد غذای مناسب است جنس سیلیکون تعداد در بسته عدد › › خرید درپوش سیلیکونی ظروف عددی به قیمت عمده پخش عبدی › › ویژگی های درپوش سیلیکونی ظروف عددی طراحی نوین ، زیبا و کاربردی قابلیت استفاده برای ظروف از قطر تا تولید شده از جنس سیلیکون نرم و مقاوم ارائه شده در بسته بندی عددی با سایز مختلف قابلیت کشش و انعطاف پذیری بالا ارائه شده در رنگ شفاف مقاوم در برابر دمای بالا حرارت › درپوش سیلیکونی عددی ظروف – فان طب ️ › درپوش سیلیکونی عددی ظروف کرونا را جدی بگیریم شیلد محافظ صورت پکیج عددی سپتامبر سپتامبر هلما طالبی › › درپوشدرپوش سیلیکونی ظروف غذا عددی سگالش کد فروشگاه › › درپوش · درپوش سیلیکونی ظروف غذا در مجموعه عددی بسیار با کیفیت و ضخیم مقاوم در برابر کشیدگی و پارگی در ابعاد مختلف، منعطف و کشسانی مناسب تمام ظروف با تحمل دمای درجه سانتیگراد حرارت غیرمستقیم، قابل استفاده در مایکروویو اورجینال › › خرید و قیمت درپوش سیلیکونی ظروف بسته عددی از غرفه پارس تینا › › سایر توضیحات روکش سیلیکونی ظروف ، انعطاف پذیری بالایی را دارد که امکان استفاده از آن را برای ظروف مختلف متناسب با سایز خود خواهد داشت این محصول در بسته بندی عددی با سایز مختلف ارائه می شود که از آن می توان علاوه بر ظرف برای پوشش روی برخی از میوه ها نیز استفاده نمود › › مشخصات، قیمت و خرید درپوش ظرف مدل سیلیکونی مجموعه عددی › › خرید اینترنتی درپوش ظرف مدل سیلیکونی مجموعه عددی و قیمت انواع ظرف نگهدارنده متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا جدیدترین مدل‌های ظرف نگهدارنده متفرقه با بهترین قیمت در دیجی‌کالا


 

 
 
درپوش سیلیکونی 6 عددی ظروف، قابلیت کشش و انعطاف پذیری بالا. تولید شده از جنس سیلیکون نرم و مقاوم. ارائه شده در بسته بندی 6 عددی با 6 سایز مختلف ...
درپوش سیلیکونی ظروف ، محصولی نوین با طراحی و عملکردی کاملاً کاربردی است. این درپوش از جنس سیلیکون نرم و در عین حال بسیار مقاوم تولید شده که قابلیت کششی دارد. کافیست درپوش را کمی بکشید و بر روی لبه دهانه ظروف قرار دهید ، خواهید دید که دهانه به صورت کامل پوشش داده می شود، به گونه ای که حتی با برگرداندن ظرف، محتویات داخل آن بیرون نمی ریزد. ویژگی ای که علاوه بر مواد غذایی مانع از تخلیه مایعات داخل ظرف نیز می شود. بنابراین از آنها می توان برای پوشش دهانه انواع ظروف از لیوان، بشقاب های لبه دار، کاسه تا قابلمه استفاده نمود. کافیست کمی درپوش را بکشید و بر روی لبه های ظرف قرار دهید.  روکش سیلیکونی ظروف، انعطاف پذیری بالایی را دارد که امکان استفاده از آن را برای ظروف مختلف متناسب با سایز خود خواهد داشت. این محصول در بسته بندی 6 عددی با 6 سایز مختلف ارائه می  شود که از آن می توان علاوه بر ظرف برای پوشش روی برخی از میوه ها نیز استفاده نمود.

 


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



برچسب‌ها: خرید ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازار فایل و آدرس bazarfile.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3847
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3367
:: باردید دیروز : 224
:: بازدید هفته : 3367
:: بازدید ماه : 8401
:: بازدید سال : 38950
:: بازدید کلی : 76796